Tajemstvi mladi Sledujte mě na Twitteru Odebírat RSS

Safari

Posted in

Tak, milí členové mac fanklubu, mám pro nás špatnou zprávu. Už je to tak. Safari je nejhorší prohlížeč, který jsem kdy v životě používala. A jako by to nestačilo, s každou novou verzí je horší a horší. Když jsem si ho prolustrovala v monitoru aktivity, i bez flashe vytěžuje procesor ze všech běžících programů nejvíc a ramky taky papká požehnaně.

Můžete namítnout, že ho nemusím používat, ale bohužel pro mě má Safari skvěle vymyšlený systém záložek (tak jednoduchý, že už jednodušší být nemůže), takže se k němu pořád se sebezapřením vracím a tiše trpím (někdy ne tak úplně tiše).

Vždycky, když záložky nepotřebuju, nastartuju Stainless (http://www.stainlessapp.com/), který se chová, jako by ani neběžel. V záloze mám ještě Operu a přinejhorším firefox, ale to už jen v opravdu výjimečných případech, protože se vydal cestou safari a taky je s každou novou verzí nabobtnalejší. Když tak píšu o nabobtnalosti, nemůžu si nevybavit Skype, to je kapitola sama pro sebe wacko.png

0 komentářů:

Post a Comment