Tajemstvi mladi Sledujte mě na Twitteru Odebírat RSS

Apple a jiná náboženství

Posted in
Všichni asi dobře víme, že některé obchodní značky pronikají do běžného života obratně a úspěšně, od hello kitty po apple. Zajímavým úhlem pohledu ale je připodobnit je k náboženství.
Jak tyto značky, tak náboženství z vás dělají člena určité komunity, často i prostřednictvím závisti či nepochopení ostatních budují v člověku vědomí vlastního významu v jinak bezvýznamném světě. Koneckonců, výrazné firemní logo na notebooku nebo oblečení není až tolik odlišné od křížku na krku nebo jakýchkoliv jiných podobných způsobů vyjádření víry.

Výsledky internetové studie citované v článku naznačují, že stejně jako v případě jednotlivých náboženství, ani samo náboženství se s kulturou vlivných značek moc neslučuje – výrazně menší procento praktikujících věřících dalo přednost výrobkům zvučných jmen před neznačkovými.

apple
http://www.soxfirst.com/30394498/the_apple_brand_and_other_religions.php

0 komentářů:

Post a Comment