Tajemstvi mladi Sledujte mě na Twitteru Odebírat RSS

To nejlepší pro vlasy

Posted in
Chcete být plešatá snadno a rychle? Stačí si podle vašich finančních možností zaskočit do Natur Hair, Top Hair nebo jiného vlasového studia, kde vám za zhruba od deseti až do pětadvaceti tisíc namontují na hlavu různými technikami pravé lidské vlasy. Chyba je pouze v tom, když nepočítáme cenu, že při příštích návštěvách salonu, takzvaném posunutí, v zrcadle uvidíte vypelichané kuře. Hrůzou se vám zježí ještě i ty zbytky vlasů, co ještě na hlavě máte, a s němou otázkou ve tváři budete zírat na paní kadeřnici, jen abyste byly ujištěny, že to je naprosto normální a nic se neděje.

Člověk potom stojí před dilematem, jestli zachovat dekorum, jít ve stopách „celebrit“ a nechat si znovu namontovat vlasy, nebo posbírat odvahu odejít a doma brečet do polštáře a neukazovat se na veřejnosti, dokud to nedoroste. Marketingově je to opravdu dokonalá strategie, 90% žen, když vidí tu hrůzu, si samozřejmě nechají vlasy znovu namontovat, nic jiného jim ani nezbyde.

Co mě udivuje je, když mi některé známé říkají, jak jsou s tím spokojené, a přitom mají pět chlupů na hlavě, které ještě žehlí (mimochodem, to bude zase téma propříště), řídké a nekvalitní.

I já jsem se nechala před pár lety zlákat vidinou hustých dlouhých vlasů. Svoje vlasy mám celkem dobré, ale chtěla jsem mít ještě delší a lepší. Co je zarážející je, že do dnešní doby ženy podstupují tu samou proceduru, i když si snadno můžou najít jiné, lepší, levnější a šetrnější metody. A když si ještě přečtu fóra, i tam pořád vidím, jak nechtě nakonec přiznávají, že přišly o větší množství vlasů. I tak ale pořád strkáme salonům peníze za to, že nás nechají luxusně oplešatět.

Existují ženy, pro které je tato metoda vhodná, to jsou ale ty, které mají od přírody husté, silné a kvalitní vlasy, které tu zátěž unesou.  Pokud se přesto rozhodnete vypelichat, tak aspoň levně, ať si to potom tolik nevyčítáte. Už i u nás existují e-shopy, které prodávají veškeré vybavení pro přidělání vlasů i vlasy samotné za pakatel. Přidělat vám je pak mohou kamarádka, přítel nebo manžel. Nic složitého to není.

krasne vlasy

0 komentářů:

Post a Comment