Tajemstvi mladi Sledujte mě na Twitteru Odebírat RSS

Kojení a ukájení

Posted in
Je opravdu tak nutné kojit veřejně? Když jsem se ptala mamky, jestli měla někdy nutkání kojit mě veřejně, koukala na mě trochu jako na úchylačku. Jestliže chcete dát prostě dítěti najíst, potom jdete někam stranou a řekněme v případě letadel a jiných míst, kde je to komplikovanější, si předem mléko odsajete a nemusíte nic vystrkovat. Nebo holt patříte mezi exhibicionisty a prsa vystrčíte kdekoliv.

Dokud nepřišly femistky s ideologií zbožštěného ženství, nikdo neměl zapotřebí se vůbec takovými věcmi zabývat. Teď mi ale najednou přijde, že to pro některé je jejich pět minut slávy, možnost světu ukázat, jak jsou jejich prsa důležitá pro odchovu budoucích generací, a vychutnat si tuhle svoji důležitost.

Z mého pohledu asi nejhorší je, když vidíte v obchoďáku v kavárně ženu klábosící s kamarádkou u kávy, prso vystrčené, dítě odpadává a usíná, ale paní klábosí nerušeně dál. Proč nemůže aspoň odejít za roh, to vážně nepochopím. Pro mě mají vystrčená prsa pořád ještě intimní a sexuální podtext, že to 90% lidí v různých anketách schvaluje se ale nedivím. Muži se rádi podívají  a kdekterá žena i holka zas ráda prsa k pohledu nabídne. Nakonec, kolem toho se točí vpodstatě celý internet.

Ono kdyby se všechno, co je takzvaně přirozené a normální, dělalo na veřejnosti, jednak bysme z chodníků nesklízeli výkaly jenom psí, a pak by taky přišli exhibicionisté v dlouhých pláštích o svou jedinečnost, protože svým nářadíčkem by začal mávat v parčíku kdekdo.

kojenicko.png

http://boettinger.blog.idnes.cz/c/68088/Holky-prsa-ven-a-kojit-jdem.html

Jako vždy k tomu mají co říct i na The Onion:

Advocacy Group: Mothers Have Right To Expose Milk-Engorged Breasts In Public

0 komentářů:

Post a Comment