Tajemstvi mladi Sledujte mě na Twitteru Odebírat RSS

Novopečená linuxačka

Posted in
Před nějakou dobou jsem si ze zvědavosti (a částečně i ze zoufalství, ke kterému mě přivádí Safari a celkově fungování internetu na macu) nainstalovala přes Parallels Ubuntu. Co mě překvapilo je, že jsem si s tím poradila.  Když jsem si chtěla zapnout odhořívání oken, už to bylo složitější. Bez potu to nebylo, ale dobrá věc se nakonec podařila a i s růžovými ohýnky a všemi možnými dalšími efekty běhá všechno svižně a internet přímo bleskurychle, i když vše běží v emulaci. Jediné, co se mi rozchodit nepovedlo, je iSight webkamera. Kdybych náhodou někdy v budoucnu opravdu opustila maca, nebylo by to až tak bolestivé, co by mi chybělo je 1password a moje všemožné pěkné notýsky. Je to celkem příjemný pocit vědět, že nějaká alternativa existuje, ale ještě příjemnější by bylo vědět, že někde v sousedství mám zkušeného linuxáka, abych v případě problémů neměla nutkání vyhodit notebook z okna jako u windowsů.

Linuxacka

0 komentářů:

Post a Comment